Co dělat, když se setkáte s problémy při přihlašování do aplikace

  1. Zkontrolujte připojení k internetu: Ujistěte se, že vaše mobilní zařízení má stabilní připojení k internetu.
  2. Přihlášení do mobilní aplikace je přes jednorázový QR kód. Tento kód vám zašle váš klub pomocí emailu nebo obrázku. Pokud QR kód pro přihlášení nemáte, kontaktujte váš sportovní klub.
  3. QR kód je jednorázový: Z bezpečnostních důvodů lze QR kód načíst jen jednou. V případě vypršení platnosti. kontaktujte svůj klub
  4. Aktualizujte aplikaci: Zkontrolujte, zda máte nejnovější verzi aplikace nainstalovanou ve vašem zařízení.
  5. Restartujte aplikaci a zařízení: Pokud se stále nemůžete přihlásit, zkuste restartovat samotnou aplikaci i vaše mobilní zařízení.
  6. Kontaktujte váš klub: Pokud se výše uvedené kroky nezdají řešit váš problém, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu.

V případě potřeby kontaktujte svůj klub.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.