Co dělat, když se setkáte s problémy při přihlašování do aplikace
- Zkontrolujte připojení k internetu: Ujistěte se, že vaše mobilní zařízení má stabilní připojení k internetu.
- Přihlášení do mobilní aplikace je přes jednorázový QR kód. Tento kód vám zašle váš klub pomocí emailu nebo obrázku. Pokud QR kód pro přihlášení nemáte, kontaktujte váš sportovní klub.
- QR kód je jednorázový: Z bezpečnostních důvodů lze QR kód načíst jen jednou. V případě vypršení platnosti. kontaktujte svůj klub
- Aktualizujte aplikaci: Zkontrolujte, zda máte nejnovější verzi aplikace nainstalovanou ve vašem zařízení.
- Restartujte aplikaci a zařízení: Pokud se stále nemůžete přihlásit, zkuste restartovat samotnou aplikaci i vaše mobilní zařízení.
- Kontaktujte váš klub: Pokud se výše uvedené kroky nezdají řešit váš problém, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu.
V případě potřeby kontaktujte svůj klub.